Monday, February 25, 2008

Tere

Tsau..
Nägu näha ei ole keegi siia viimasest kohtumisest keegi siia kirjutanud.
Kahju.!Et Kuidas teil läinud ka on nt:koolis.
Nt minul on täitsa normaalselt läinud,parandan hoolikalt hindeid .!
Kuna jh vaheaeg on juu tulemas .
Nii kuradima kahju on et õiget talve pole,lumeta on ikka nii igav.
Vanasti või isegi eelmine aasata sai korraliku lume sõda ära peetud ja isegi lumememme valmis tehtud.
Aga nüüd kui peaks lumi tulema,kasutan juhust ja teen korraliku lumememme valmis.
Kuigi ma selleks veitsa suur,aga vb kui lumi tulebki on see vb talve viimane lumi.
Aga eriti ei usu et lund tuleb ,kuna ühel tädikesel(kuigi ma ei tea kes see tädikene on)kasvavad tal juba lumikellukesed ,alati kui ma tamaja juurest mööda lähen vaatan neid,jjh neid ma näen igapäev mitu korda.Aga loodan et lumi tuleb.
oh jh jäin oma lumes platrama.

Eeva kas oled juba poja nime peale mõelnud,kui poja käte saad siis tee pilti ja pane siia.
NB:see oli minu poolt tulnud käsk ,mida tuleb täita.

Aga head ööd.

Upps ühe asja unustasin veel..
MA IGATSEN TEID NIINIII VÄGA..

Aja veel
tehke suvel meie kõigi ühine kokkutulek.kuna eeva seda teha ei saa annan ma selle käsu ederile..

Aga ma igatsen teid..
Head ööd.

ja kindlasti kirjutage,,

Teid Igatsev Laura

No comments: