Tuesday, February 5, 2008

Bussipiletid Eevale

Tere, kõik te tõbised ja muidu hädised;), kes te kahjuks Arbaverre ei jõudnudki. Saatke mulle kiiresti posti teel oma Sammulist kojusõidu piletid - saan teile siis raha kanda. Ja saate selle suvisteks sõituteks varuks panna - mulle tundub, et suvel peab Paldiskisse ja Mustveesse külla sõitma. Mina seda kohtumist küll ei organiseeri (ma õpin sel ajal, kuidas emme olla), aga ma arvan, et blogi vahendusel saate mitteametliku kohtumise ise korraldada. Niiet hakake raha koguma!
Tegevusjuhis:
1. Kirjutage pileti taha oma nimi
2. pange piletid margiga ümbrikusse
3. kirjutage paberilehele pangakonto number ja inimese nimi, kellele konto kuulub ehk kellele ma piletite raha kannan (nt ema-isa, kui Sul endal kontot ei ole)
3. aadressiks: Eeva Kirsipuu, Peipsi Koostöö Keskus
Lai 30, Tartu 51005
4. pange homme posti!
Olge head ja andke mulle ka kohe teada, et kes pileteid saadavad. Siis tean oodata!
Tervitades, Eeva

No comments: