Saturday, February 2, 2008

Tere kõigile!

Mina siis Liisu. Sry Laura et ma tulla ei saanud:'( ma jäin tõbiseks ja niigi magada öösel ei saa:S kuna pean koguaeg nuuskama. Tõesti kahju sest oleks tahtnud jälle teid kõoiki näha:'(:'( Aga jah mind ei saanud telefonilt kätte kuna mult varastati see koolis kehka tunni jal koti esitskust ära(väike koool aga näe ikka vargaid täis:@):@ ja ple siiamaani lkätte saanud. jama värk sest see oli uus telefon ka. nüüd pean kuni aprillinni(minu sünnani) mingi kellegi vana lutsuga läbi saama aga vht ple tähtis et helistada saaks... Hoidke oma asju hoolega!!! Nastia ei saanud ka tulla ja tema asemel pidi mu bff tulema, aga tal ema ei lubanud:S kuulsin et paldiskist oli ainult 3 inimest tulnud:S kas need kolm olid karina, sigrid ja rima v???
Lugesin enne siin et Laura tegi ettepaneku et suvel läheks paldiski rafas mustveele või vastupidi. see on kül äge mõte kuigi ma ei kujuta ette kus paldiskis magataks:D siin ainult üks koht: mingi valge laev. seal paar tuba on aga mahuks ära küll:) ja kuna siis rahvast poole vähem ei oleks see nii kulukas ka ju:) meil siin ilus pankrannik ja puha ja telkida saaks ka;) võik toimuda küll selline värk:) Palju inimesi muidu mustveelt tuli? no igatahes siin on ilm päris imelik:S alles eile sadas täiega lund aga täna juba kõik tilgub ja sellised lombid on igal pool:S
Tõesti kahju et ma tulla ei saanud:( ma juba plaanisin kõik ette kuidas ma jälle klaura voodi alla peitu lähen ja ta telefonist haigeid lugusid lasen et ta eevalt ja kerstilt jälle noomida saaks irw:D;):P nii et te lihtsalt PEATE veelkord mingi aeg selle laagri tegema. kasvõi tasulise aga tähtis et me kõik jälle kokku saaks ja need kes seekord tulla ei saanud tuleksid järgmine kord. Ok ma vaatan et see kiri läheb liiga pikaks juba:D tervitan kõiki eriti laurat ja uljanat ning kui te mulle vastu siia keegi ei kirjuta siis ma isiklikult blokin selle blogi ära... ok ok see nali:D irw

No comments: