Friday, January 4, 2008

Tubade vahelised suhted ja veel igast asjad Liisu vaatenurgast.

Nii mõtlesin et kirjutan kuidas siis tubadevahelised suhted täpsemalt on;):P. 4(sigrid ja mina) ja 3 toa(Laura ja nüüd ka Rima)(kaheinimesetoad) suhted öösiti on väga "kentsakad": Nimelt kostab tubades kõik läbi ja nii juhtubki et öösel lastakse üksteise häirimiseks telefonidest vastu seina väga tüütut müraXD. Kasvatajad ei saanud esimesel ööl üldse magada vaid pidid koridoris passima kuna keegi ei tahtnud magada ja kõik lärmasid:D Seal tubades kus rõdud on saab rõdu kaudu teise tuppa ronida. Kasvatajad vist ei saanud algul üldse aru kuidas sain ma 3 toast mitu korda välja tulla kui ma polnud sinna tuppa minna:D see oli küll äge. Ega kasvatajad vist ja 4 toa "sõja" tõttu ka magada ei saanud sest nemad on 3 toa kõrval:S Poistega käib siin ka hull sõdimine ja patju "näpatakse" ka teistelt et hiljem neid taga aetaks. Ei siin on nagu suht äge olla. Siin ei ole kõik tõsised ja meil lastakse nagu midagi teha ka. Paljudes laagrites peab rangelt päevakava järgima jaisegi siis kui paha on olla ei või voodise jääda.
Eile käisime Viljandi linnas. Enne seda sõitsime ka Viiralti või Viiratsi tamme juures(ei mäleta täpset nime) ja Johann Laidoneri sünnikoha juures. Peale seda sõitsime edasi mingi loodupargi juurde kust oli imeilus vaade Viljandi järvele javiljandile. Viljandi oli nagu mäeküljele ehitatud. Randa ja lossivaremeid oli ka näha. Minule endale meeldis see koht kõige rohkem. Siis läksime Viljandi linna ekskursioonile. Käisime veetornis, lossivaremetes ja linna peal mälestusmärke vaatamas. Giid rääkis palju. Bussis ei olnud mikrofoni tänu millele eesolijatel käis kõrvadest väga valusalt läbi kui kiida lõuates rääkida üritas. Kuna kõik olid väga-väga külmunud, mindi pubisse teed jooma. Peale seda sõitsime Heimtalu tekstiilimuuseumisse. Seal polnud palju soojem kui õues. Seal oli teine muuseumisgiid kes rääkis mis seal on jne... Mulle tundus et meie teine giid üritas temaga võidu rääkida jasegas liiga palju targutades vahele. See oli väga nõme ja ebaviisakas kuigi ajas naerma. Seal esimesel korrusel oli vana kooliruum. Sai näha ka vanu tunnistusi. Teisel korrusel olid vanad talu asjad ja muud sellist. Saime näha ka rahvariideid ja kootud loomaaega. See oli huvitav. Pärast tulime tagasi ja hilinesime lõunale. Õhtul oli pikk jutlus keskonnasäästmise peale. See oli enamuse arvates väsitav. Ka käisime tallides kus kahjuks vähese lume tõttu saanisõitu teha ei saanud aga talli juhataja vms rääkis meile hobustest palju ja nende jaoks keda hobused huvitavad oli see väga huvitav ja õpetlik. Õhtul hiljem oli tähevaatlus teleskoopidega. Seal nägime suurelt Marsi ja galaktikat Andromedat. Ja ka komeete ja tähtkujusid. See oli tõsiselt-tõsiselt huvitav. Räägiti tähtkujude asenditest jne... Ka oli väga huvitav. Kõige rohkem meeldiskidki eilse päeva juures kõikidele hobused ja tähevaatlus.
Igatahes jääme teid kõiki igatsema:(:*(