Friday, January 4, 2008

Natukene Siis

Sau laagri raffas:)
kas te teate kui väga ma teid igatsen tulin praegu teisest toast vaatasin telku ja sõin krõpse:)
ja siis mõtlesin et võiksin teile midagi kirjutada:)
Kuna mul suht igav nägu:)need pähklid mis ma sain neid sööb praegu mu sõbrannaeriti mõnus exjuu:S
okey las sööb ,nikuinii ei jõua neid süüa kuna pea käib hullult ringi pikatest bussisõitutest mida ma hullult vihkan:)ma jõudsin mingi kell 5 mustvee:)
Ja siis kohe poodi selline isu oli aga ma ei tea mille järgi passisin poes kaua enne kui midagi ostsin
(säästlik peab olema see jäi mulle pepe kõnelusest meelde)aga siis ostsin 2suur krõpsupaki ja kõrreka:)panen kirja meie märkmikkuse:)

Eeva,Ederi,Kersti ja Pepe Lugege seda mida ma nüüd kirjutan:S
Minu esimene märkus on see et laager oli nii lühike ja see võiks väga pikk olla.
Kuna see oli hullult mõnus laager ja koht eriti:S
2ja3Veebruaril palun ärge 3h jutlustust rääkige kuna see muutub igavaks:s
kokkad võiksid olla samad..kuna head söögid olid paremad kui koolis:)
Aga Muidu Oli hästi tore seal olla::
kallid:)


Laura:)

1 comment:

Anonymous said...

Eks me siis järgmine kord teame, et vähemalt Laurale võib rahus kahenädalase laagripakkumise saata:) Ja säästva tarbimise kaitseks pean ütlema, et Pepe loeng ei olnud üldsegi mitte 3h pikk. Vahepeal panite ju kinder surprise tootmisrida kokku jne. Aga igatahes tore, et Sa suure krõpsupaki ostsid ja mitte 5 väikest. Loodetavsti oli see ka Eestis toodetud. Ehkki mina ise krõpse muidugi üldse ei ostaks, aga see on vist ealine iseärasus;)
Eeva